Logo Model Making top top strony English
Deutsch
grafika z topu
top
o firmie aktualnosci oferta imprezy promocje gielda kontakt
top6
  szukaj  
ok
oferta

menu-item Modele lotnicze
menu-item Materiały do budowy
menu-item Silniki elektryczne/regulatory
menu-item Silniki spalinowe/tłumiki
menu-item Paliwo / przewody / zbiorniki
menu-item Akcesoria/podwozia/dźwignie
menu-item Żródła prądu
menu-item Wyposażenie/aparatury/serwa
menu-item Elektronarzędzia
menu-item Modele plastikowe
menu-item Narzędzia modelarskie
menu-item Materiały do laminowania
menu-item Farby/Aerografy/Pozostałe
menu-item Kleje / Żywice
menu-item Części do helikoptera LAMA
menu-item ZESTAWY PROMOCYJNE
menu-item Literatura
menu-item Modele RC - zestawy
menu-item Kadłuby laminatowe
menu-item Śmigła / Kołpaki / Piasty
menu-item Części zamienne MVVS
menu-item Zabawki drewniane LEGLER
 
menu-item Warunki sprzedaży
menu-item Tabela opłat

Napisz do nas

. .
  .
.
.
 
V Zawody o Puchar Model-Making 15-16 lipca 2006 22 maja 2006

Zapraszamy modelarzy w wieku do 16 lat do startu w V Zawodach o Puchar Model-Making , które odbędą się na lotnisku Aeroklubu Podkarpackiego w Krośnie 15-16 lipca 2006 r

Regulamin
Otwartych Zawodów Modeli Swobodnie Latających
O „ Puchar Model Making”
                         
Zawody  rozegrane zostaną w trzecią sobotę i niedzielę  lipca  pod patronatem
Aeroklubu Podkarpackiego Szkoły Lotniczej na lotnisku w Krośnie

1.  W zawodach mogą startować wszyscy zajmujący się modelarstwem w wieku do lat 16.
Zawodnicy we  własnym zakresie pokrywają koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia.
2. Warunkiem udziału w zawodach jest start modelem wykonanym z zestawu produkcji
firmy „Model Making „.W modelach nie są dopuszczalne   przeróbki konstrukcyjne ani usprawnienia.
Dopuszcza się jedynie stosowanie bocznego usytuowania haka holowniczego, autopilota oraz zegarowego ogranicznika lotu (determalizatora).
Dopuszcza się oklejanie modeli dowolnym pokryciem dostępnym w Model Making ( np. papierem japońskim)
3.  W zawodach biorą udział modele wykonane z zestawów:
     Modele klasy  F1 A / M
      a.  Jaskółka  2000   model ze styroduru
      b.  As - 2       
      c.  Tukan
      d.  Tukan bis
      Modele  klasy  F 1 H
       a.  Sowa  model ze styroduru 
       b.  Kowalik
       c.  Kowalik bis

 4.  Liczba lotów
      a.   Każdy zawodnik uprawniony jest do wykonania pięciu lotów oficjalnych.
      b.   Każdy zawodnik uprawniony jest do wykonania jednego lotu oficjalnego w  
            każdej kolejce. Czas trwania kolejek musi być ogłoszony wcześniej i nie może być 
            krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 90 minut.
      c.  Organizator może zmienić ilość rozgrywanych kolejek z powodów  niekorzystnych 
        warunków atmosferycznych, o czym zawodnicy powiadomieni zostaną przed 
        rozpoczęciem kolejki po której to nastąpi.
 5.  Definicja lotu.
      a.   Czas osiągnięty w pierwszej próbie, chyba  że  ta próba jest nieudana zgodnie z 
                             punktem  6.a,b,c,d,e  i zawodnik nie wykona drugiej próby, (wówczas czas   
                             uzyskany w pierwszej  próbie jest rejestrowany jako oficjalny.)
      b.   Czas osiągnięty w drugiej próbie. Jeżeli druga próba jest również nieudana , 
                             zgodnie z punktem  6 b,c,d,e, wówczas zawodnik otrzymuje zero za ten lot.

 6.  Definicja nieudanej próby.
                Próba jest uznana za nieudaną jeżeli model wystartuje i wydarzy się przynajmniej 
                jeden z podanych przypadków. Jeżeli którykolwiek z podanych przypadków nastąpi 
                podczas pierwszej próby, zawodnik uprawniony jest do wykonania drugiej próby. 
     a. Czas trwania lotu jest krótszy niż 20 sekund.
     b.   Szybowiec powraca na ziemię z nie wyczepionym holem.
     c.   Moment wyczepienia holu nie może być dokładnie określony przez chronometrażystów.
     d. Jeżeli jakakolwiek część oddzieli się od modelu w czasie startu lub podczas lotu.
     e. Jeżeli jest to oczywiste dla chronometrażystów, że zawodnik stracił  kontakt
 z holem                                                                             
             i zawodnik zdecyduje się na zgłoszenie próby. 

 7.   Powtórzenie próby
       Próba może być powtórzona jeżeli:
        a.   Podczas startu model zderzy się z osobą (inną niż ta, która go wypuszcza).
        b.   Podczas holowania model zderzy się z modelem w locie swobodnym, (ale nie z  
             modelem holowanym lub holem ) i holowanie nie może być kontynuowane w  
             sposób normalny.
         c.   Podczas lotu model zderzy się z innym modelem lub holem (innym niż własny).  
                                                                                                                                                   

   jeżeli model kontynuuje lot w sposób normalny, zawodnik

     może zażądać                                                                        
                             uznania próby za lot oficjalny, nawet jeżeli żądanie zgłoszone jest po zakończeniu                  próby.
          8.  Czas trwania lotu.
               Maksymalny czas każdego lotu oficjalnego wynosi 120 sekund ( dwie minuty ).W  przypadku
               niekorzystnych warunków atmosferycznych lub problemów  z  odzyskaniem modeli,
               Jury może zezwolić na zmianę maksymalnego czasu lotu dla  danej kolejki. Zmiana ta musi być
      ogłoszona przed rozpoczęciem kolejki.

9.  Klasyfikacja.
                     a.   Do ostatecznej klasyfikacji brany jest całkowity czas pięciu lotów oficjalnych.
                     b.   W przypadku remisu, w celu ustalenia lokat indywidualnych, będą rozegrane dodatkowe loty dogrywkowe 
                           bezpośrednio po zakończeniu ostatniej kolejki. Maksymalny czas lotu w każdej dodatkowej kolejce powinien 
                           być powiększony o 60 sekund (1 minutę ) w stosunku do maksymalnego czasu w poprzedniej kolejce.
                           Organizator ustala dziesięciominutowy okres czasu, w ciągu którego wszyscy. zawodnicy biorący udział w 
                           dogrywkach muszą wyholować i wyczepić swoje modele. W ciągu tych 10 minut zawodnik będzie miał prawo   
                           wykonania drugiej próby, o ile pierwsza próba lotu dogrywkowego uznana została uznana za nieudaną zgodnie  
                           z pkt. 7. Zależnie od warunków Organizator w porozumieniu z Jury może dogrywki rozstrzygnąć w inny sposób. 
10.   Chronometraż
                     a.   Całkowity czas lotu mierzony jest od momentu wyczepienia modelu z holu do zakończenia lotu. Jedna sekunda
                           lotu liczona jest jako jeden punkt.
11.   Liczba pomocników.
                        Zawodnik ma prawo posiadać na linii startu jednego pomocnika
    2   Przybory startowe.
                     a.   Start modelu musi odbywać się za pomocą pojedynczej linki holowniczej,  której długość łącznie z osprzętem   
                           startowym i urządzeniem wyczepiającym   nie może przekraczać 50 metrów przy sile rozciągającej 2 kg.
                     b .  Jakiekolwiek urządzenia przymocowane do linki holowniczej nie mogą być odrzucane przez zawodnika pod karą   
                           unieważnienia lotu. Zawodnikowi wolno  wypuścić linkę holowniczą wraz z lekkim uchwytem ( pierścieniem,         
                           chorągiewką lub małą piłeczką gumową 5 gramową )
 c.   W celu możliwości lepszej obserwacji  i pomiaru czasu, hol musi być wyposażony w chorągiewkę o minimalnej
         powierzchni  2.5 dm2,której krótszy bok ma długość przynajmniej 5 cm. i która powinna byc zamontowana                                                                                                                  ,                          bezpośrednio na holu.
                     d.   Zabrania się mocowania do linki holowniczej jakichkolwiek urządzeń ustateczniających.
13.  Organizacja startów.
                     a.   Zawodnik w czasie startu musi pozostawać na ziemi i osobiście obsługiwać
                           urządzenia startowe.
                     b.   Zawodnikowi pozostawia się pełną swobodę ruchów, aby mógł jak najlepiej  wykorzystać 

                           linkę holowniczą,  
                           jednak nie wolno mu wypuszczać z rąk urządzeń startowych chyba że są wyposażone w

                          urządzenia wg. pkt. 12 b
                     c.   Model musi być wypuszczony przez  pomocnika w odległości nie większej jak 5 metrów

                          od słupka startowego 
                           wyznaczającego pozycję startową.
 14.  Klasyfikacja końcowa:
       Zwycięzcami "Pucharu Model Making"  zostają zawodnicy , którzy w poszczególnych grupach  modeli  

       zajmą
                       trzy pierwsze     miejsca.
                       Za zajęcie miejsca w pierwszej szóstce przewidziane są dyplomy i nagrody.

                                                                                                                                                        
      
        

 
WIOSENNY ZLOT MODELARSKI 23.04.2006 31 marca 2006

W niedzielę 23.04.2006 na krosnieńskim lotnisku odbył się organizowany przez naszą firmę WIOSENNY ZLOT MODELARSKI

Na lotnisko przyjechało 21 pilotów RC -głównie  z Gorlic, Jasła, Rzeszowa , Krosna i okolic.

Przy pięknej wiosennej pogodzie przybyli modelarze wykonali w sumie ponad 60 lotów - od godz. 10 do 19.

Pomijając kilka " składanych " podwozi i jedno niegroźne  zderzenie w powietrzu modeli z EPP obyło się bez strat. Pojawiło się kilka nowych pięknych modeli , a wśród nich ciekawostka- pięknie wykonana przez Jacka Lipskiego z Rzeszowa makieta RWD 23

Zamieszczamy pierwsze zdjęcia z imprezy - wkrótce następne.

Ikona wpisu

Ikona wpisu

Ikona wpisu
 
PROMOCJA na silniki MVVS, elektryczne 3f , regulatory 30 października 2006

REGULATORY TRÓJFAZOWE         

PROMOCJA silniki MVVS 2,0 ; 2,5 ; 8,0 silniki elektryczne MIG 200 7,2V Gear set silniki trójfazowe : MEGA Ac 22/10/6 ; 22/20/3; 22/20/4; 22/30/4; 22/45/3 E regulatory trójfazowe JES 08-3P ; JES 30-3P ; JES 40-3P Przekładnie do silników trójfazowych PROMOCJA WAżNA DO WYCZERPANIA ZAPASóW

 
PROMOCJA SERW YS oraz żyroskopów 06 października 2006
Serwa YS produkcji koreańskiej - dobra jakość za przystępną cenę . Szczególnie polecamy serwa mini oraz "duże", mocne serwa z łożyskami kulkowymi oraz metalowymi kołami zębatymi. Serwo YS - 20 ( 5g, 8 x 17,5 x 20 mm, 0,6 kGcm ) - 93,00 zł Serwo YS - 30 ( 7g, 11 x 17,5 x 22 mm, 0,8 kGcm ) - 75,00 zł Serwo YS - 100 ( 18g, 13,5 x 29 x 29,5 mm, 2,0 kGcm ) - 72,00 zł Serwo YS - 101 BBMG ( 21g, 13,5 x 29 x 29,5 mm, 2,4 kGcm ) - 99 zł Serwo YS - 300 -STANDARD( 50g, 20 x 35,5 x 40,5 mm, 3,0 kGcm )- 45 zł Serwo YS - 301 - BBMG ( 50g,20 x 35,5 x 40,5 mm, 3,0 kGcm ) - 99 zł Serwo YS - 500 - BB ( 56g, 20 x 40,5 x 40,5 mm, 5,6 kGcm ) - 114 zł Serwo YS - 501- BBMG ( 65g, 20 x 40,5 x 40,5 mm, 5,6 kGcm ) -132 zł Serwo YS - 701- BBMG ( 65g, 20 x 40,5 x 40,5 mm, 7,6 kGcm ) - 132 zł Serwo YS - 901- BBMG ( 65g, 0 ,20 x 40,5 x 40,9 9,0 kGcm ) - 170 zł www.modelmaking.pl/ires/oferta/9/54/
 
MAPKA - Model Making 03 września 2005
  
Ikona wpisu
MAPKA -  budynki firmy Model Making
 

«««    11 12 13 14   

silnik
dollewa
strona główna wstecz do góry
realizacja: ideo Strona główna | O firmie | Aktualności | Sklep | Imprezy | Promocje | Giełda | Kontakt
Model Making | KROSNO ul. ks. J.Popiełuszki 88 a | tel. (013) 432 5034 | fax. (013) 432 4464 | model@modelmaking.pl
dział sprzedaży: Krosno, ul.Tysiąclecia 22C | tel/faks 013 42 048 30