Za pomocą tej
karty można szybko i prawidłowo ustawić parametry pracy regulatora JETI ADVANCE
Pro, JETI ADVANCE Plus.
Parametry
możliwe do ustawienia w regulatorach serii Jeti rc ADVANCE Plus – PROG
CARD:
·
Brake on - hamulec
włączony
·
Brake off - hamulec
wyłączony
·
Timing low - kąt
wyprzedzenia fazy dla silników 2,4,6,8 polowych.
·
Timing high - kąt
wyprzedzania fazy dla silników 10 i więcej polowych.
·
Throttle curve linear - liniowa kontrola obrotów silnika (wychylenie manetki gazu do 50 %
odpowiada wzrostowi obrotów silnika o 50%)
·
Throttle curve logarythm - logarytmiczna kontrola obrotów silnika (wychylenie
manetki gazu do 50 % odpowiada wzrostowi obrotów silnika o 80%)
·
ACCU NiCd – wybór
akumulatorów zasilających typu NiCd lub NiMh
·
ACUU Lixx - wybór
akumulatorów zasilających typu Li-pol lub Li-ion
·
Cut off voltage high - ustawienie odcięcia napięcia silnika ( CUT OFF ) na poziomie 0,9 V na
celę dla aku typu NiCd/NiMh i 3V dla Li-Ion/Li-Pol
·
Cut off voltage low - ustawienie odcięcia napięcia silnika ( CUT OFF ) na poziomie 0,7 V na
celę dla aku typu NiCd/NiMh i 2,7V dla Li-Ion/Li-Pol.
·
Cut off hard - gwałtowne
zatrzymanie pracy silnika przy spadku napięcia do poziomu ustalonego powyższą
funcją Cut off
·
Cut off slow down - silnik powoli wytraca obroty po spadku napięcia do poziomu ustalonego
przez Cut off
Parametry
możliwe do ustawienia w regulatorach serii ADVANCE PRO
·
Brake off -
hamulec wyłączony
·
Brake medium -
hamulec włączony, średnia siła hamowania (dostosowana do napędów z
przekładniami)
·
Brake Hard -
hamulec włączony, wysoka siła hamowania
·
Timing low -
kąt wyprzedzenia fazy dla silników 2,4,6,8 polowych.
·
Timing hard -
kąt wyprzedzania fazy dla silników 10 i więcej polowych.
·
Timing auto -
automatyczny timing (tryb dostosowany do wszystkich typów silników)
·
Acceleration
high - szybkie przyspieszanie i spowalnianie obrotów silnika
·
Acceleration
medium - średnio-szybkie przyspieszanie i spowalnianie obrotów silnika
·
Acceleration
slow - powolne przyspieszanie i spowalnianie obrotów silnika
·
ACCU NiCd –
wybór akumulatorów zasilających typu NiCd lub NiMh
·
ACUU Lixx -
wybór akumulatorów zasilających typu Li-pol lub Li-ion
·
ACCU LiFE -
wybór akumulatorów lotniczych typu LiFE
·
Cut off voltage
high - ustawienie odcięcia napięcia silnika ( CUT OFF ) na poziomie 0,9 V na
celę dla aku typu NiCd/NiMh, 3,2V dla Li-Ion/Li-Pol i 2,8V dla LiFE
·
Cut off
voltage medium - ustawienie odcięcia napięcia silnika ( CUT OFF ) na poziomie
0,8 V na celę dla aku typu NiCd/NiMh, 3,0V dla Li-Ion/Li-Pol i 2,5V dla LiFE
·
Cut off
voltage low - ustawienie odcięcia napięcia silnika ( CUT OFF ) na poziomie 0,6
V na celę dla aku typu NiCd/NiMh, 2,8V dla Li-Ion/Li-Pol i 2,2V dla LiFE
·
Cut off hard -
gwałtowne zatrzymanie pracy silnika przy spadku napięcia do poziomu ustalonego
powyższą funcją Cut off
·
Cut off slow
down - silnik powoli wytraca obroty po spadku napięcia do poziomu ustalonego
przez Cut off
·
Rotation -
zmiana kierunku obrotów silnika. Kiedy podczas podłączania regulatora do karty
programującej, zworka ustawiona jest na pozycji Rotation, urządzenie zmienia jedynie
kierunek obrotów silnika i nie programuje innych parametrów. Gdy kierunek
obrotów silnika jest już ustawiony, odłączamy regulator, zmieniamy zworkę na
odpowiednie ustawienie Cut off Type i programujemy resztę ustawień już z
odwróconym kierunkiem obrotów silnika.
|